Menekültügy és erkölcsi kérdés a reklámbizniszben |
2015-09-02 15:31:10 |
A VS.hu hétfőn írt arról, hogy a kormány a JWT Budapest Marketing Szolgáltató Kft.-t bízta meg a kampány megszervezésével, amelyet külföldön indítanának a menekültek távoltartására. A tervek szerint Szerbiában, Macedóniában és Görögországban üzennének plakátokon nekik, hogy nem érdemes Magyarországra jönniük. Az érintett ügynökség nevét a Miniszterelnökség sajtóirodája közölte a lappal.
A társasággal a Nemzeti Kommunikációs Hivatal kötött vállalkozási keretszerződést, összesen nettó 800 millió keretösszegig, vagyis maximum ennyit költenek majd a kampányra. A Miniszterelnökség szerint a pontos összegekről később döntenek, és az egyes eseti megrendelések során határozzák meg, hogy mely országokban hány hirdetést helyeznek ki.
A hvg információi szerint a JWT Révész utcai irodájánál quadokra felhelyezett plakátokon üzentek kedden délután az ügynökség munkatársainak, magyarul és angolul is.
A magyar nyelvű plakáton az olvasható, hogy „van, amikor az embernek nincs választása, mennie kell. A Saatchi & Saatchi tárt karokkal fogad minden JWT kreatívot, account managert és bárkit, aki máshol szeretné folytatni. Mert emberi kötelességünk segíteni. Mindig.”
|