Helyi oldalak
Kedvenc oldalam
. Ma Zsuzsanna napja van.
Örökké vérző seb marad a nemzet testén – végleg kihunyt az Echo TV lángja
2019-10-06 12:31:30
Örökké vérző seb marad a nemzet testén – végleg kihunyt az Echo TV lángja

Örökké vérző seb marad a nemzet testén – végleg kihunyt az Echo TV lángja

Az Echo Tv-t 2005-ben, még a szocialista vezetésű kormány működése alatt indította Széles Gábor, ami, s erről kevesebb szó esik, ma egyszerűen elképzelhetetlen volna a jelen ellenzék számára.

 

Szélestől a felcsúti géniusz Mészáros Lőrinc 2016-ban vette meg a csatornát, ami egy év alatt teljesen megújult, rengeteg technikai fejlesztést hajtottak végre, milliárdos összegből - tökfeleslegesen.  

 

A médium azt követően szűnt meg létezni, hogy Simicska eladta érdekeltségeit – ahogy akkor fogalmaztak, “visszafoglalta a jobboldal az elbitorolt Hír Tv-t” -, a két tévé viszont sok volt, ezért úgy döntöttek, marad a Hír Tv, az Echo Tv név pedig eltűnik.

 

Az Echo Tv-sek ekkor – amint a Hvg.hu fogalmazott - megszállták a Hír Tv-t, ahonnan szinte minden régi munkatársat elküldtek. Papíron az Echo a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítványé lett (KESMA), tulajdonosként is a KESMA volt bejegyezve, most viszont a tévét üzemeltető cég véglegesen eltűnt a nyilvántartásokból, és hivatalosan is beolvadt a Hír Tv-t üzemeltető cégbe.

 

Az Echo Tv műsorszolgáltatása április elsejétől szűnt meg, ám ahogy a munkatársak, úgy a műsorok egy része is átköltözött a Hír Tv csatornájára.

 

Mindez természetesen nem azt jelenti, hogy a Mészáros család totál hülye lenne az elektronikus médiához, hiszen – Sándor György klasszikus szavait idézve – annyi mindenhez nem értenek, hogy az már sokoldalúságnak számít. Mészárosné például a vidéki televíziózás főnixmadaraként izzít: saját gyártású magyar műsorokra koncentrál majd az október közepétől megújuló s általa tulajdonolt Life TV, mely olyan hírességekkel állapodott meg mint Szulák Andrea, Návai Anikó, Várkonyi Andrea, Esztergályos Cecília, Karda Bea és Vastag Csaba.

 

Mert az meg hogy néz ki, hogy az asszonynak nincs egy saját tévéje, ha már az ura médiamogul is lett.

 

(forrás: szabadhir.hu)

További híreink
Bódi Sylvi rasszista ironizálással nyalt be az Orbán-kormánynak – Mikronéziából
Végre Bódi Sylvi is nyilatkozott a koronavírusról: a jelenleg Mikronéziában élő modell meglehetősen rasszista uszítással vezetett le Instagram-oldalán, hogy szerinte hogy...
2020-02-18 19:28:25, Hírek, Aktuális2 Bővebben
Bayer Zsolt megnyugodhat: nem lesz politikai tisztogatás a vári lakások miatt
Az I. kerület új, ellenzéki polgármestere azt mondta: a Magyar Nemzet megkap minden szükséges információt, ő pedig nem azt akarja, amit az előző polgármester, nem politik...
2020-02-18 19:28:22, Hírek, Aktuális2 Bővebben
Jogerősen nyert a DK: nem volt törvénytelen a tévészékház meglátogatása
A Fővárosi Törvényszék csütörtökön helyben hagyta a Budapesti II. és III. Kerületi Bíróság elsőfokú ítéletét, miszerint az országgyűlési képviselők 2018. december 16-án é...
2020-02-17 21:08:54, Hírek, Aktuális2 Bővebben

Hozzászólások

Oldal tetejére
Ezt olvasta már?
Manapság rengetegen tartanak kutyát, annak ellenére, hogy nem mindenki alkalmas gazdinak. Ezek az állatok rend...
Bővebben >>