Pofátlan médiaköltések Paks-2 ügyében |
2017-05-24 14:01:29 |
Szél Bernadett, a Lehet Más a Politika (LMP) frakcióvezető-társelnöke a Paks-2-vel kapcsolatos, pofátlan méretű, médiaköltésekre hívja fel a figyelmet.
A politikusnő szerint A Paks-2 projektcég médiaköltései a legpofátlanabbak. A kormány ugyanis nyilvánvalóvá tette, hogy nem érdekli a bővítéssel kapcsolatban az emberek véleménye, ennek ellenére százmilliókat költenek reklámozásra.
Szél Bernadett felteszi azt a kérdést is, “ha az emberek kész tények elé vannak állítva, akkor kinek szólnának a reklámok?
„Eddig Széles Gábornak 100 millió, Csetényi Csabának 67 millió, a Századvégnek 21 millió, Bencsik Andrásnak 20 millió forint jutott ebből a kalapból. Rajtuk kívül felbukkan egy újabb cég: a Noguchi, amely már 2002-2005 között is 100 milliós megbízást kapott a Radioaktív Hulladékokat Kezelő Kft.-től. A Noguchi már 2008-ban figyelmeztette a Magyar Villamos Műveket egy esetleges Paks2-vel kapcsolatos népszavazás kockázataira. Népszavazást sem akkor, se azóta nem írt ki egyik kormány sem.”– írja közleményében Szél Bernadett.
Az újabb részletekért kattintson ide: http://lehetmas.hu/paks2_reklamkoltesek az LMP egy táblázatot állított össze a Paks-2-vel kapcsolatos médiaköltésekről.
Kertész Z István/kép: LMP |