|
|
|
Tweet |
|
|
|
|
Semmi értelme annak, hogy bármilyen kommentárt is fűzzek az idézettekhez. Azok mind emlékeztetők, és a neten fellelhetők, tartalmuk sokkal kifejezőbben jelzi mindazt, ami a hazai bűnüldözés állapotát mutatja a rendszerváltás után. Sem az időrendi, sem a fontossági sorrend nem számít, csak a szerzők, meg az, amiket írtak, akár közvetlen, vagy akár közvetett érdekeltjeiként ezen időszak bűnüldözésének.
„Megoszlanak a vélemények arról, hogy Pintér Sándor miért éppen mostanában kérte fel az 15-20 évvel ezelőtti olajügyek kivizsgálására egyik bizalmasát és korábbi munkatársát, Horváth András nyugalmazott tábornokot. Egyesek szerint ez jutalomjáték a szakmailag elismert tábornoknak, hogy pályafutását méltó módon fejezhesse be, mások szerint viszont politikai céllal szemezgethet a régi ügyekből. A Belügyminisztérium egyelőre még Horváth hivatalos életrajzát sem adta ki.” http://hvg.hu/itthon/20130628_olajos_ugyek_miniszteri_biztos_Radnai
„Visszatérve a másik két dologra, a Pest megyei fokapitány bunügyi helyettese Horváth András ezredes volt, és a korábbi szervezett bunözés elleni osztályv ezetoje Tóth Erno alezredes volt, akikkel kapcsolatosan a technikai ellenorzés soránÉ Ugyanis a margitszigeti Thermál Szállóban volt a Conti Car-csoportnak az irodája, ami le lett technikázva információszerzés céljából. Az ott szerzett információk alapján egyértelmuvé vált, hogy HOrváth András és Tóth Erno a Conti Car-os csoporthoz kapcsolódik, ugyanis Radnai László, a Coni Car-csoport vezetoje hivatalos kapcsolatban volt a Pest Megyei Rendor-fokapitánysággal, magyarul tégla volt. Ennek keretében, tehát a róluk vagy a velük kapcsolatosan keletkezett információk visszamentek hozzájuk, amit a technikai ellenorzés kihozott, ezért Mikó istván ezredes és Tonhauser Lászó ezredes úr készített egy rendori jelentést, amit átadott Ignácz István tábornoknak, aki a bunügyi foigazgató volt, aki úgy döntött, hogy ezt a két embert, tehát Horváth Andrást és Tóth Ernot kitiltja a bunügyi foigazgatóságról, az értekezletekrol. Ez a két ember rövid idon belül le is szerelt a testüelttol, ugyan semmi nem történt velük. Nem történt velük semmi.” http://www.szittya.com/sandor%20Papa.htm
„1.Én, Illés Gyula a közjegyző előtt az alábbiakat adom elő: 1991. augusztusában dr. Boros Péter belügyminiszter úr magához rendeli dr. Pintér Sándor akkori főkapitány urat és dr. Bodrácska János megbízott főkapitány helyettes urat, amit követően felkért engem Bodrácska János, hogy válasszak ki két főt operatív tevékenységben jártas nyomozót, akikre olyan speciális feladatot kíván bízni, amit a belügyminiszter úrtól kapott. Megemlítette, hogy a nemzet biztonsági hivatal tehetetlen volt és ezért a rendőrséget bízza meg azzal, hogy dr. Torgyán József pártelnök úr politikai lejáratását megszervezze és végrehajtsa. Az előttem ismertetett terv az volt, hogy az elnök úr gépkocsi vezetőjén, egy Szöllösi nevű személyen keresztül cél személyen keresztül próbáljuk meg végrehajtani a feladatot.”
„Egyébként úgy értesültünk, hogy Labanc Ferenc, akit a rendőrségtől autópanama gyanúja miatt Illés Gyula fővárosi bűnügyi főnökkel együtt távolítottak el, jelenleg a Torgyán család érdekeltségi körébe tartozó autókereskedő cég alkalmazottja. Az autóüzelmek gyanújának árnyéka annak idején Illés Gyula főnökére és régi barátjára, Bodrácska főkapitányra is rávetült, de őt a vizsgálat tisztázta. Illésnek távoznia kellett, Labanc Ferenc még vizsgálati fogságba is került. Felmerül a gyanú, hogy nemcsak a kisgazdavezér csábereje, hanem a Bodrácska főkapitánnyal való elszámolás vágya is munkált a nyilatkozókban A közjegyző előtt tett nyilatkozat nem tréfadolog, magyarázkodni nem lehet, azért a felelősséget vállalniuk kell. Nyilván tisztában vannak vele, hogy nem vihetik el szárazon, ha állításaikat nem tudják bizonyítani. Vagy tán valami torgyánista maffia szőné be az igazságszolgáltatás gépezetét, melyben reménykedhetnek? Itt azért talán nem tartunk.” http://beszelo.c3.hu/cikkek/ez-nem-bolsevista-trukk
NO KOMMENT! |
|
|
|