Egyes információk szerint a járművek a Cél Motors Kft.-hez tartoztak, ami 1993 óta látta el a Jaguar, majd 2004 óta a Land Rover magyarországi képviseletét. A cég a 2000-s évek második felében már képtelen volt lépést tartani az akkori gazdasági helyzettel, sorra hozták a rossz döntéseket, ugyanakkor a 2008-as gazdasági világválság sem tett jót a luxusautó iparnak. A cégnek végül a gyártóval is pereskednie kellett, mivel az új importőrt akart keresni Magyarországon.

Az évekig tartó huzavona idejére az el nem adott Rovereket pedig hely hiányában egy, a kíváncsiskodók szeme elől elrejtett területre szállították, ahol hosszú éveket álltak. Az idők során az elburjánzott növényzet benőtte a drága luxusautókat.
Pár évvel ezelőtt a Privát Kopó írt egy cikket arról, hogy egy üresen álló újpesti irodaház mélygarázsából csúcskategóriás, nulla kilométeres Jaguárokat árulnak potom pénzekért. Hogy ugyanarról a járművekről van-e szó, azt nem tudni, de egy biztos: a gazzal benőtt csúcskategóriás luxusautók nem mindennapi látványt nyújtanak.
Ábel Benedek/szellemvarosok.blog.hu