A legzsírosabb falatok Balásy Gyula cégeihez gurultak, de Szijjártó Péter barátja, Kuna Tibor cégei is jól jártak, valamint Csetényi Csabával is kötöttek szerződéseket, annak ellenére, hogy sajtóhírek szerint megromlott a kapcsolata a kormányzati szereplőkkel.
A legtöbb pénzt a Miniszterelnöki Kabinetiroda költötte, a Rogán Antal vezette tárca 27 milliárdot költött el, szinte teljes egészében a kék plakátokról ismert kampányokra.
Közben Szijjártó Péter barátja, Kuna Tibor újabb jelentős állami megrendeléshez jutott, Palkovics László frissen megválasztott miniszter hozzájárult ahhoz, hogy tárcája, az Innovációs és Technológiai Minisztérium 240 millió forintos keretszerződést kössön Kuna cégével.
Kuna cége így a tavalyi budapesti vizes világbajnokság kommunikációja és az idei Magyar Nemzeti Vagyonkezelő külső kommunikációjára kiírt pályázatának a megnyerése után ismét egy nagy állami reklám- és marketing megbízáshoz jutott.