A V-Híd Zrt. által elnyert „Ferencváros-Kelenföld vasútvonal kapacitásbővítés” elnevezésű projekt keretén belül, melyet 2020 októberében írtak ki, 337 milliárd forintért szerződtetett a cég az Építési és Közlekedési Minisztériummal.
A 444.hu egy július eleji hétköznap éjjel a Kelenföldi pályaudvaron arról érdeklődött, hogy az ott dolgozó tucatnyi munkás kinek dolgozik. A munkások egy vasúti szakmunkára specializálódott, közepes méretű magyar vállalkozást neveztek meg, mint munkáltatójukat, ami nem a V-Híd Zrt. volt.
A lap a V-Híd magas köreiből megbizonyosodott arról, hogy a Kelenföldi pályaudvaron dolgozó munkásokat foglalkoztató cégnek semmilyen szerződése nem volt arra a munkára, melyet aznap elvégeztek, hivatalosan nem volt keresnivalójuk a területen. Emellett, a most zajló több százmilliárdos V-Hídas vasúti építkezések jelentős többségén előfordul, hogy szerződés nélkül dolgoznak az oda irányított alvállalkozók.
A 444 ugyanezt tapasztalta Adonyban is, ahol az iváncsai akkugyár miatt történő vágányátépítéseken egy olyan cég volt, amelynek nem volt szerződése arra a munkára, melyet végzett. Az érintett, vasúti szakmunkákkal foglalkozó cégek évek óta úgy végzik a munkákat, hogy késve kapnak szerződést és sok esetben a kifizetés is késedelemmel érkezik. Mészáros építőcége az elmúlt években gyakorlatilag monopolhelyzetbe került, a neki dolgozó alvállalkozó cégek közül viszont többen a csőd szélére kerültek.