|
|
|
Tweet |
|
|
|
Mint mondta, Budapesttel kezdve juttatják el az íveket, melynek kérdéseit a nap folyamán közzétették. Hozzátette: mivel "látszólag elvontabb kérdésről van szó", magyarázatokat is fűztek a felvetésekhez.
Mindeközben kiderült, hogy az Orbán-kormány 7,2 milliárd forintból reklámozta az első 2017-es nemzeti konzultációt, a pénz jelentős része pedig a fideszes holdudvarhoz tartozó vállalkozók érdekeltségeinél landolt – írja a Miniszterelnöki Kabinetirodától kikért információkra hivatkozva az Átlátszó.
A portál cikke szerint az „Állítsuk meg Brüsszelt”, illetve a „Ne hagyjuk, hogy Soros nevessen a végén!” szövegekkel indított kampány hirdetéséért a legtöbbet a tavaly bezárt Népszabadság kiadója, a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó Mediaworks kapta, amely 2,161 milliárdért adhatott teret az Orbán-kormány agyrémeinek.
A második helyen az Atmedia áll, amelynek a Habony Árpád hitelezőjeként ismert Tombor András a tulajdonosa, a harmadik pedig 801 millióval az IKO-birodalom része, az ODEX.
Ezután az Origótól a 888-ig gyakorlatilag minden kormánypárti orgánum kiadója következik, és meglepő, de szerepel a listán az ellenzéki ATV és a Népszava is. Az előbbi 121,29, az utóbbi 100,33 millió forintot kapott a nemzeti konzultáció reklámozásáért. |
|
|
|