HÍRHATÁR ONLINE - Szinte ingyen dolgoztak Németh Szilárdnak, ezért került „csak” 40 millióba

HÍRHATÁR ONLINE
   
 2020.05.27.
 Szerda
Ma Hella napja van.
Holnap Emil, Csanád napja lesz.
   EUR árfolyam
   349,66 Ft
   CHF árfolyam
   329,60 Ft
   
   
   
   
   
   

 

MINDEN HÍR | AKTUÁLIS | SZÍNES | BLOG | RENDŐRSÉGI HÍREK | SPORT | KULTÚRA | TÖBB HÍRHATÁR | HELYBEN VAGYUNK!

    
2019. 02. 17. 09:19     


Szinte ingyen dolgoztak Németh Szilárdnak, ezért került „csak” 40 millióba
2018-ban 40 731 672 forintot fordított Budapest XXI. kerületének az önkormányzata a Csepeli Hírmondó megjelentetésére. A gyakorlatilag fideszes pártlapként működő reklámújságot kéthetente dobják be a kerületi postaládákba 32 ezer példányban.

A lap főként arról hírhedt, hogy a Fidesz rengeteg alkalommal szerepel benne, Németh Szilárd volt polgármester és Fidesz-alelnök – akit a jelenleg függetlenként politizáló Szabó Szabolcs megvert az április 8-i parlamenti választásokon – gasztropápaként mutatkozott be a hasábjain, derül ki abból a közérdekű adatigénylésből, amelyet Bogád Zoltán volt újságíró nyújtott be az Átlátszón keresztül.

 

A válasz szerint a lap 8 munkatársa: öt újságíró és három fotós pedig havi átlag 28 ezer forintért – egy év alatt összesen 2 663 531 forintért – dolgozott a cikkeken. A 40 731 672  forint a nyomdai előkészítés, a nyomdai munkálatok, grafika, tördelés, korrektúra, terjesztés költségeit foglalja magában.

 

A csepeli önkormányzat egyébként nem is csinál titkot abból, hogy fideszes pártlapként működik. Bogád Zoltán kérdésére, hogy hajlandóak lennének-e esetleg megjelentetni az ellenzék öt pontját, ezt a mindent elsöprő választ gyöngyözte ki magából:

 

„Olyan jellegű hirdetések nem jelenhetnek meg a lapban, amelyekkel az olvasókat igyekeznek rászedni, átverni. Nem jelenhet meg piramisjáték, ál-orvosi eszköz bemutatós hirdetés és politikai átverés sem. A túlóráról szóló törvény például minden tekintetben megfelel az Európai Unió jogrendszerének. A tagállamok nagy része a magyarnál is több túlóra-lehetőséget engedélyez a munkavállalók részére. Sem Magyarországon, sem az Európai Unióban nincs rabszolgaság és rabszolgatörvény. Az ellenzéki öt pont olyan szinten sérti a valóságot, hogy a Csepeli Hírmondó jogilag is perelhető lenne a megjelentetése esetén.”


További hírek

  A neonáci párt kivégeztetné a Deák téri gyilkosság elkövetőjét
2020. 05. 26. 20:27 hirhatar.hu
  A bíróság kimondta - Kövér László törvényt sértett
2020. 05. 26. 20:27 hirhatar.hu
  Vizsgálatot rendeltek el az elhunyt 33 éves családanya ügyében, akit későn fogadtak a kórházak
2020. 05. 26. 20:27 hirhatar.hu
  Száz beteg gyógyulását segítheti
2020. 05. 25. 21:27 pecsi-hirhatar.hu
  Kásler hazudik – távoznia kell a kormányból
2020. 05. 25. 10:34 hirhatar.hu
  Állatkerti belépőket kaptak pénzjutalom helyett az egészségügyi dolgozók
2020. 05. 25. 10:34 hirhatar.hu
  Egymillióval segíti Böjte Csaba alapítványát az MSZP
2020. 05. 25. 10:34 hirhatar.hu
  A kábítószert nemcsak a hátizsákjában vitte....
2020. 05. 24. 20:39 pecsi-hirhatar.hu
  Ellopták Wichmann Tamás sírjáról a keresztet
2020. 05. 23. 12:58 hirhatar.hu
  Botka László is aláírta Karácsony Gergely követeléseit
2020. 05. 23. 12:58 hirhatar.hu





IMPRESSZUM | MÉDIAAJÁNLAT | SZABÁLYZAT | HÍRLEVÉL

(c)2o15 Hírhatár Lapcsoport