A NuHeadzTV néhány magyar fiatalból áll, akiknek eltökélt szándéka, hogy egyszer az egyik videójuk bekerüljön az amerikai Ellen Show-ba. Ezért mindent meg is tesznek: kandikamerát, pofozkodást a Szigeten, és Tapló Tapsit is bevetették.
A NuHeadzTV néhány magyar fiatalból áll, akiknek eltökélt szándéka, hogy egyszer az egyik videójuk bekerüljön az amerikai Ellen Show-ba.
Az amerikai humorista és színésznő még 2003 szeptemberében indította el nappali beszélgetős műsorát, a The Ellen DeGeneres show-t. A műsort 11 napközbeni Emmy díjra jelölték az első szezonban, amiből 4-et megnyert, beleértve a legjobb talk show-t is. A műsor 15 Emmy díjat nyert műsorra tűzésének első három évadjában.
DeGeneres ismert arról, hogy táncol és énekel közönségével a show elején és a reklámszünetekben, de ennyivel nem elégszik meg - imádja az ijesztgetést. Éppen ezért a műsor egy webvideós lehetőséget is biztosít: a világ minden tájáról válogatnak viccess videókból.
Ember Péter és a NuHeadzTV csapata tényleg mindent megtesz a sikerért: Péter tavaly például 100 lánnyal pofoztatta fel magát a Sziget Fesztiválon azzal a céllal, hogy felkeltse az Ellen Show producereinek figyelmét. Erre ugyan nem került sor, de a csapat nem adja fel. Mint mondják, addig forgatnak videókat, amíg be nem kerülnek a show-ba.
A NuHeadzTV most elkészítette a legújabb videóját, amelyben az Ellen Show egyik jelenete játsza a kulcsszerepet. Péter az egyik budapesti bevásárlóközpontban kéri a vásárlók segítségét abban, hogy mondják el a véleményüket a talk-show egyik népszerű szegmenséről, amelyben a meghívott celebeket váratlanul megijesztik, miközben a házigazdával beszélgetnek. Miközben a vásárlók Péter tabletjén ezt az ijesztgetős-szegmenst nézik, nem sejtik, hogy rájuk is hasonló sors vár… Tapsi Hapsi ugyanis már lesben áll, hogy a gyanútlan alanyokra a frászt hozza!
A NuHeadzTV tavaly kezdett el a YouTube-ra videókat készíteni, melyek között egy-két kifejezetten sikeres alkotás is található, mint például az, amit rejtett kamerákkal forgattak az egyik áruházban. Az alapkoncepció itt is nagyon vicces: egy fiatal lány egy áruházban odasétál emberekhez és dalszövegeket kezd el szavalni nekik. A reakciókért a videót már megérte megcsinálni.