A Balásy-féle New Land Média egy külön, 72 milliós szerződés keretében gondoskodik az Alapjogokért Központ és kutatói online ügynökségi tevékenységéről. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az Alapjogokért Központ Szánthó Mikós és társai facebook- oldalait, youtube és instagram csatornáit futtatják – írja a K-Monitor.
További 100 millió forintot költ az Alapjogokért Központ logózott reklámajándékokra: ebben a megrendelésben szerepel többek között 2000 titokzokni, 1000 flakon naptej, 600 úszógumi, 400 kupak (?!), 350 üveggyertya és ugyenennyi kézműves (szintén logózott) szappan is. Logózott diótörőkből és sajtkés-készletekből a Központ 200, illetve 100 darabot fog rendelni tervezetten az idén.
Mindezek mellett fut még egy 80 milliós, nyomdai termékek szállítására vonatkozó szerződés is: boríték, matrica, leporelló, kiadvány stb.