Kassai azt írta, hogy a „Nemzeti Konzultáció a Koronavírusról és a gazdaság újraindításáról elnevezésű propagandakampány és az ezt körülölelő kormányzati hirdetések (nyomtatott sajtó, online, rádió, TV, óriásplakát, citylight, hengeroszlop) végösszege 9 milliárd 579 millió 490 ezer 978 forint volt, ehhez jött még hozzá a konzultációs levelek gyártása, postázása 1,7 milliárd forintért és a Magyar Közlöny Kft. közel 200 milliója nyomdai szolgáltatásra.”
A képviselő azt írta, hogy a megrendelést a Miniszterelnöki Kabinetirodától a New Land Média Kft. kapta meg, akinek egy nagyon elkötelezett Fideszes, Balásy Gyula milliárdos a vezetője.
Dömötör Csaba, a Miniszterelnöki Kabinetiroda parlamenti államtitkára szeptemberen azt mondta, hogy a kérdőíveket 1 millió 793 ezren töltötték ki. Bár Szél Bernadett százezres felkerekítésre bukkant.