|
|
|
Tweet |
|
|
|
"Nagy budapesti oltócentrumokat hívtam most végig, mondom kronológiai sorrendben, mi történt ma, amikor próbáltam időpontot kérni telefonon. Ugyanis központilag azt a tájékoztatást adták, nem csak kórházi dolgozókat, hanem bárhol máshol dolgozó orvosokat is oltanak, és több ismerősöm volt olyan szerencsés, hogy megkaphatta már az oltást.
1. hely: sokadszorra sem veszik fel
2. hely: tartósan ki van kapcsolva
3. hely: sokáig foglalt, majd felveszik: csak saját dolgozóikat oltják, máshol dolgozókat még nem. (De akkor miért van meghirdetve oltópontként? Rejtély...)
4. hely: sokadszorra felveszik, mondom, hogy oltásra szeretnék időpontot foglalni. Azt mondta kedvesen az úr, hogy ezt online lehet: lediktálta a honlap címét, majd a végén úgy mellékesen közölte: az oldal nem működik, de nézegessem gyakran, mert egyszer működni fog!
5. hely a kedvencem: honlapjukon az olvasható: Az online időpontfoglalás január 4-étől él, addig telefonon hívhatók - Ma ötödike van, amikor ezt a szöveget olvasom, online foglalás nincs. Hívom a telefont: az pedig nem is működik.
A többi budapesti helyen pedig fel sem vették a telefont, de ezeket már nem részleteztem külön. Fél óráig próbálkoztam ma folyamatosan, sajnos több időm nincs, mert mennem kell dolgozni. Több helyen meg van adva emailcím, bár vannak kétségeim, hogy ha most írok nekik, mikor kapok rá választ - ha kapok egyáltalán.
Az látszik, hogy hiába vannak kiváló szakemberek, hiába küzdenek orvosok, nővérek erejükön felül, a mögöttes adminisztratív, informatikai háttér rendkívül gyenge. Borzasztó nehéz lehet így dolgozniuk, és erről nem ők tehetnek, ők is áldozatai a rendszernek.
2021-ben nincs online foglalás? Pedig nem kellene saját fejlesztést csinálni, rengeteg online időpontfoglaló rendszer van, amit lehetne használni, 1 óra alatt teljesen beüzemelhető minden egy átlagember számára is.
2021-ben automatizálható rendszerek helyett emberi erővel, diszpécserekkel intézni a foglalást egy rossz vicc, honnan lesz erre humán erőforrás, hogy a rengeteg telefonra és emailre válaszoljanak? Vagy munkahelyteremtés a cél, és közmunkásokat raknak a telefonvonalak végére...?” |
|
|
|