![]() |
|
![]() |
|
Tweet |
|
|
![]() |
|
A BKK ezen feltételezéséről úgy értesültünk, hogy március 20-án,a 41-es villamos terelve közlekedett és erről a járat által érintett megállókban semmi nem hívta fel az utasok figyelmét.
Sőt magán a járművön is csak azután lehetett nagyon halkan hallani az útvonal módosításáról információt, amikor az már áttért a terelt szakaszra. A BKK kérdésünkre úgy reagált, hogy az utasok 95 %-a már a Budapest-GO applikációt használja. Erre semmiféle bizonyítékot nem csatolt, és nem tudni, honnan vették ezt az adatot.
Ami a Budapest-GO-t illeti, ahhoz okos telefon kell, csakúgy, mint a túlárazott időalapú jegyhez. Sajnos a BKK-nál úgy gondolják az illetékesek, hogy így meg lehet spórolni, a megállóhelyi felhívásokat. A mi nem reprezentatív felmérésünk alapján, az összes utas 40%-ának van okos telefonja, és csak 15%-a használja azon a BKK-applikációját.
Továbbá hiába van valaki felszerelkezve okostelefonnal és megfelelő applikációval, ha egyáltalán nem tudja, hogy a tervezett útvonalán közlekedési akadály van.
Kertész Z István
|
|
|
|